Pages

woensdag 6 december 2017

Stamping Techniques 101: Stained Glass


Heej hallo allemaal! Het is weer de eerste woensdag van de maand en dat betekend dat ik weer mee doe aan de Stamping Techniques 101 Bloghop. Deze maand met een hele leuke en uitdagende techniek namelijk Stained Glass.



Deze techniek is super leuk om toe te passen met vellum. Je kunt stempelen en dan op de achterkant kleuren met markers. Ik heb gekozen voor onze Alcohol Markers, de Stampin' Blends. Maar in plaats van stempelen heb ik gekozen voor de de stockers uit de Earstern Beauty Suite.

Ik heb de stickers op vellum geplakt en de achterkant ingekleurd. Hoewel ik je het effect moeilijk op de foto kunt zien moet ik zeggen dat jet echt heel leuk is. Ook zonder kleur is het leuk. De grote Rhinsestone heb ik gekleurd met Stampin' Blends. 


Het kaartje heeft een maat van 10,5 x 10,5 cm. Een klein modelletjes wat heel geschikt is voor een snelle boodschap. De techniek is absoluut niet moeilijk. Of je nou net begint met het maken van kaartjes of naar ideeën zoekt voor snelle kaartjes. Deze combinatie zou je ook kunnen gebruiken voor grotere kaarten of bijvoorbeeld op je layout.

Dit was het kaartje voor deze keer. Hop snel verder voor de creatie van Delys Cram. Ook zij heeft weer een leuk project gemaakt waarbij je weer een nieuw idee krijgt voor het toepassen van de techniek. Ik wens je een fijne avond en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.


 Deelnemende collega's:
Carmen Sahadat-Morris




4 opmerkingen:

Leonie Schroder zei

I love your card Carmen and all the layers :)

Libby Dyson zei

Beautiful work Carmen. Many thanks for the inspiration

Ann Craig zei

This card is beautiful - the colour choice, the layers and the shape of the card go so well together. I really like your use of the transfers to build the image.

Unknown zei

I have those stickers and never used them... now I have to dig them out and play! Love your card, Carmen.