Pages

zaterdag 9 december 2017

Stamp Fans Blog Hop ~ Nederlandse Stampin' Up! sets


Hoi hoi! Welkom bij de Blog Hop van Stamp Fans. Op onze gezellig team Facebookgroep heeft Ilona weer een Blog Hop georganiseerd en daar doe ik dan natuurlijk graag aan mee. Het thema van deze keer is Nederlandse stempelsets. En dat is super leuk want vanaf 3 januari zijn er weer meer Nederlandse sets verkrijgbaar. Dat is goed nieuws, of niet!


Voor mijn kaartjes heb ik gebruik gemaakt van de stempelset Feesttaart. Deze is onderdeel van de suite Cake Soiree. Deze complete lijn met op elkaar afgestemde producten is echt hartstikke leuk. Het bestaat uit mooi specialty DSP en accessoires. Zelf ben ik erg gecharmeerd van de Embellishment Kit. Deze bevat leuke diecuts van cardstock en vellum. Met deze kit heb je genoeg spulletjes voor het versieren van je kaart en doordat het kant-en-klaar producten zijn heb je ook heel snel resultaat.


Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van de tekst uit de stempelset in combinatie met vellum bloemetjes. Die heb ik met Stampin' Blends gekleurd volgens de Stained Glass techniek.


Meer over deze techniek vind je <hier>. Deze bloemen zijn ook mooi als je ze laat zoals ze zijn maar ik vond het leuk om de bloemen te kleuren.


Bij dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van de gekleurde diecuts. Deze zijn ingekleurd zodat je ze ook kunt gebruiken in combinatie met het DSP. De tekst komt weer uit de stempelset.


Alle diecuts hebben een mooi zilveren detail waardoor deze echt een hele classy uitstraling krijgen.

Dit was mijn bijdrage. Ik wens je een hele fijne zaterdag en hoop je snel weer te zien bij een volgend blogberichtje.



        

Deelnemende collega's:
Carmen
Caroline





6 opmerkingen:

Caroline zei

wat een mooie kaarten, zo vrolijk, hoop weldra ook ermee aan de slag te kunnen, eerst even verder uitzieken. Groetjes Caroline

Deborah zei

Carmen, wat een geweldig leuke creaties !!

Wilma de Korte zei

Leuke serie Carmen!

Ilona zei

Gaaf Carmen en zoals altijd inspireer je me weer Thanks...weer iets op mn lijst wat ik "moet" hebben

alma.heijenk@gmail.com zei

oh dit is echt chique. Prachtig gewoon.

manon's kaartenhoekje zei

wow wat een super mooie kaarten weer carmen.... succes met de hop

groetjes manon